Miért fontos a SEO?
A keresőhirdetések (SEM) és a keresőmarketing (SEO) korában élénk harc dúl a felhasználók figyelméért, és az így elérhető átkattintásokért a hirdetők, szolgáltatók között – különösen így van ez az erős versenyhelyzetben kínált szolgáltatások, termékek területén.
Egy-egy gyakran használt kulcsszó, a potenciális ügyfelek által keresett kifejezés SEM-árazása gyakran elképzelhetetlen magasságokba emelkedik.
Egy ilyen helyzetben érthető módon felértékelődnek az adott oldalra, landing page-re „önerőből”, organikusan eljutó felhasználók. Kisebb részük direkt módon érkezik (épp a mainstream médiából megismerve az aktort és/vagy az oldalt), nagyobb hányaduk azonban csak egy őt érdeklő kifejezésre keresve juthat el az oldalra – ebben segíthet a jó SEO.
Itt a Pressonline CMS tesztelésére létrehozott oldalunk, a Start Up Guide Galaxis egyedi látogatószámának alakulását láthatod:
A 2021. január végi nyilvános publikálást követően a fogalomtár direkt forgalma – a szokásos fizetett online kommunikációs eszközök használata híján – szinte változatlan, miközben a fogalomtár organikus elérése gyakorlatilag folyamatosan nő, a kezdeti látogatószám sokszorosára emelkedett.
Egy oldal gondos és alapos SEO-beállítása ugyanakkor messze nem elegendő: magának az oldaltechnológiának, tartalomszerkezetnek is meg kell felelnie a Google elvárásainak.
Utoljára szerkesztve: 2023. június 13.