0%

natív hirdetés

A natív hirdetés olyan reklám, amely stílusában és megjelenésében is szoros egységet alkot a környezetével, például az internetes híroldallal, ahol megjelenik. Mivel a tartalomfolyamba illeszkedik, kifejezetten alkalmas egy-egy médiatermék közönségének célzott megszólítására, illetve hosszabb, összetett üzenetek is közvetíthetők vele. 

Ha Start Up Guide Galaxis fogalomtárunkban részletesebben is olvasnál a témáról, kattints!

Utoljára szerkesztve: 2023. június 15.

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett fogalmak

Ha bármilyen kérdésed lenne a Pressonline CMS platform működésével, fejlesztésével kapcsolatban vagy cégedet érdekelné egy ilyen oldal megvalósítása, kérjük, lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségünkön: hello@pressonline.hu
Oldalunk célja a Pressonline CMS platformról szóló tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az oldalon szereplő tartalmak azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi információnak, azok alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.