Mivel támogatja a Pressonline CMS az üzletet?
A Pressonline CMS alkalmazás fejlesztésével egyik célunk az volt, hogy üzletileg is érdekessé tegyük az eddig a céges honlap hátsó fertályára űzött fogalomtárakat, GYIK-eket. Persze eddig is érdekesek voltak, de leginkább az általuk elérhető költségcsökkentés (például az ügyfélszolgálat terhelésének mérséklése) volt a cél. Az, hogy ezek a felületek új felhasználók elérését is lehetővé teszik, fel sem merült.
Hasonló a helyzet a weboldalakra kirakott nagy terjedelmű pdf file-okkal: elvben ezek a céges tartalommarketing részeként új felhasználók bevonzását (is) szolgálnák, ám sajnos a Google nem látja a tartalmukat (azaz SEO eredményt ne várjunk tőlük), a felhasználóknak meg a letöltéssel és a mobilon rettenetes használhatósággal gyűlik meg a bajuk.
Reményeink szerint a Pressonline CMS a már meglévő felhasználók jobb kiszolgálása mellett mindezekre választ ad: a választott és fejlesztett technológia, az oldalak tartalomszerkezete, a magas Google-megfelelés és az automatizált SEO együttesen azt eredményezi, hogy növekvő számban képes elérni organikusan, csak a Google-keresések által új látogatókat.
A rendszer – az akár a fogalomoldal szintjén menedzselhető natív és display hirdetésekkel – segíti a felhasználók forgalomirányítását, a leadgyűjtő alkalmazással pedig az új felhasználók szükséges elérhetőségi adatainak gyűjtését.
Mindezek mellett automatizált szolgáltatásokkal támogatja a minél eredményesebb tartalomfejlesztést is: a már létező, vagy csak a szövegekben említett fogalmakra mutató belső linkek számával mindig a hálózat összességét leginkább növelő irányba fejleszthető a tartalom, egy gépi tanuló robot pedig támogatja a belső linkek közel automatikus létrehozását.
Utoljára szerkesztve: 2023. június 13.